Większy zysk dzięki Automation Marketing z SalesManago

Masz zabezpieczonego swojego WordPressa przed włamaniem?
Wrzesień 12, 2014

Większy zysk dzięki Automation Marketing SalesManago




Zobacz to czego nie widzi Twoja konkurencja..

Chciałbyś wiedzieć co się dzieje na Twojej stronie czy sklepie internetowym? Kto odwiedza, co robią, ile czasu spędzają na danej stronie, podstronach, czy może chciałbyś uzyskać informację, który z odwiedzających może być Twoim potencjalnym klientem? To wszystko może zapewnić Ci system SalesManago. Jest to narzędzie służące do identyfikacji osób odwiedzających daną stronę WWW i monitorowania ich zachowań w Internecie.

Identyfikuj osoby na Twojej stronie WWW

System SALESmanago posiada unikalny i jeden z najbardziej zaawansowanych na świecie modułów identyfikujących i monitorujących konkretne osoby odwiedzające stronę WWW firmy. Oznacza to, że w odróżnieniu od klasycznych narzędzi analityki stron WWW, otrzymujemy informację o wejściach i zachowaniu konkretnych osób. Dzięki identyfikacji konkretnych użytkowników strony WWW system monitoruje ich zachowanie, buduje profile behawioralne i może automatycznie reagować na różne zachowania.

Dostępne funkcje

  • Identyfikacja osób wchodzących na stronę WWW
  • Rozpoznanie źródeł odwiedzin i fraz wpisanych w wyszukiwarce
  • Automatyczna identyfikacja kolejnych wizyt danej osoby na stronie WWW
  • Identyfikacja sprzętowa - system rozpoznaje wykorzystywane urządzenie, przeglądarkę i system operacyjny
  • Geolokalizacja - rozpoznanie miejsca, z którego nastąpiło połączenie ze stroną WWW

Korzyści dla Ciebie

  • Unikalna wiedza sprzedażowa na temat zainteresowania klienta
  • Wiedza o tym kiedy u klienta pojawia się potrzeba zakupowa
  • Możliwość automatycznej segmentacji klientów na podstawie zainteresowań
  • Więcej leadów w procesie sprzedaży
  • Lepsze wykorzystanie potencjału posiadanej bazy kontaktów
  • Monitorowanie zachowania osób po kampaniach marketingowych

Marketing Automation

Marketing Automation w SALESmanago bazuje na regułach automatyzacji. Pozwalają one automatycznie reagować na zachowanie lub zmianę profilu zidentyfikowanych osób w bazie adresowej Klienta. Dzięki nim możemy realizować proste działania, jak automatyczne powiadomienia i alerty dla działu handlowego o aktywności potencjalnych klientów. Z drugiej strony możemy realizować w pełni automatyczne, złożone i skomplikowane kampanie marketingowe.
W systemie SALESmanago możemy ustawić dowolną liczbę reguł automatyzacji i tworzyć kompletne zautomatyzowane procesy marketingowego prowadzące klientów od momentu pozyskania kontaktu do dokonania zakupu.

E-Mail Marketing

Znacznie więcej informacji niż tylko wiedza o otwarciach i kliknięciach w e-maile – system SALESmanago po każdej wysyłce monitoruje całościowe zachowanie każdego kontaktu na stronie klienta. Następnie dostarczy informację o każdej kolejnej wizycie i zainteresowaniu konkretnej osoby z bazy klienta.

Automatyczna segmentacja behawioralna na bazie zachowania na stronie WWW – system SALESmanago automatycznie segmentuje kontakty w zależności od tego, jakimi produktami i usługami na stronie się interesował i kiedy ponownie wracał na stronę.

Wysyłka właściwej treści do właściwych osób we właściwym czasie – dzięki analizie behawioralnej kontaktu i informacji, kiedy wchodzi na stronę system SALESmanago automatycznie dostarcza właściwe treści i oferty do konkretnych pojedynczych osób wtedy, kiedy klient jest potencjalnie zainteresowany zakupem.

Unikalne możliwości personalizacji e-maili (Personalizacja 3.0) – dzięki SALESmanago każdy klient może dostać w temacie wiadomości nazwę produktu, który ostatnio oglądał na Twojej stronie WWW. Taka metoda drastycznie zwiększa skuteczność e-mailingów.

Personalizowane automatyczne dialogi e-mail one-to-one – system SALESmanago umożliwia zbudowanie kompletnych cykli komunikacyjnych z konkretnymi osobami w bazie w zależności od zachowania na konkretnych wysyłkach lub zachowania na stronie lub interakcji z działem handlowym.

Generowanie leadów behawioralnych i powiadomienia dla działu handlowego – system SALESmanago na bieżąco automatycznie wskazuje te kontakty w bazie, z którymi powinien się kontaktować dział handlowy, kiedy powinien się kontaktować i jaki powinien być temat rozmowy.

Kompletna wiedza o każdym kontakcie gromadzona w jednym miejscu – SALESmanago gromadzi kompletna wiedzę o każdym kliencie, historię wysyłanych e-maili, otwarć kliknięć, ale przede wszystkim dane o wizytach na stronie i scoring kontaktu, który umożliwia precyzyjne adresowanie ofertą handlową najbardziej wartościowych kontaktów.

Twoje imię (wymagane)

Twój Email (wymagane)

Masz pytanie dotyczące

Twoja wiadomość